A&L tours BLOG

Licencirani Organizator putovanja

Bezbednost na prvom mestu: Zašto su naša putovanja sa školama i vrtićima sigurna

Kada organizujemo putovanja za škole i vrtiće, bezbednost je uvek na prvom mestu. Naši hoteli imaju dugogodišnje iskustvo u radu sa decom i pružaju veliku sigurnost i roditeljima i učiteljima koji vode decu na putovanje.

 

Prva stvar koju treba da znate je da se grupe dece ne mešaju sa individualnim gostima. Naše smernice su jasne – bezbednost i udobnost naših malih putnika su izuzetno važni. Zbog toga se brinemo da grupe dece imaju svoje posebne prostorije i da su odvojene od ostalih gostiju. Na taj način možemo da se fokusiramo na njihove potrebe i obezbedimo sigurno okruženje.

 

Naravno, lokacija hotela takođe igra važnu ulogu u sigurnosti naših putovanja. Svi naši hoteli su pažljivo birani i nalaze se na bezbednim mestima udaljenim od saobraćajnica. Time smo obezbedili da naša deca mogu da se slobodno igraju i istražuju okolinu bez ikakvih briga.

 

Pored sigurne lokacije, naši hoteli imaju i specijalno prilagođene sadržaje za decu. Naš tim se trudi da deca imaju sve što im je potrebno za zabavu i rekreaciju. Bilo da se radi o igralištima, bazenima ili posebnim igraonicama, svi sadržaji potpuno bezbedni, kako bi pružili maksimalnu sigurnost i zadovoljstvo našim malim gostima.

 

Kada je u pitanju prevoz, sarađujemo samo sa proverenim prevoznicima koji imaju dugogodišnje iskustvo i proveren vozni park. Putovanje do odredišta je deo iskustva koje želimo da bude sigurno i udobno za decu. Zbog toga smo pažljivo odabrali prevoznu kompaniju koja se u potpunosti pridržava svih propisanih bezbednosnih mera.

 

Posebnu pažnju posvećujemo i prisustvu lekara u svim objektima. Bezbednost naših malih putnika je na prvom mestu, pa smo obezbedili da uvek imamo lekara prisutnog u našim hotelima koji je 24h na raspolaganju. Ukoliko se desi bilo kakav medicinski slučaj, lekar će odmah reagovati i pružiti potrebnu pomoć.

 

Na žalost, na tržištu ima mnogo neadekvatnih objekata za smeštaj dece kao uostalom i u mnogim branšama gde srećemo često da neko ne radi savesno svoj posao. I u ugostiteljstvu i turizmu je tako i o tome treba otvoreno pričati.

Iz tog razloga naš kriterijum kod izbora hotela koje radimo je jasan, isključivo radimo sa hotelima koji imaju dobru higijenu, proverenu hranu koja mora biti sveža i spremana u strogo kontrolisanim uslovima i naravno osoblje koje ima iskustva u radu sa decom.

 

Kada se ispune svi ovi uslovi, tek tada se objekat može naći u našoj ponudi. Naš reper nije cena niti se vodimo time da radimo sa objektima koji imaju niske cene, naš imperativ je kvalitet. Radimo sa decom a deca su najosetljiviji deo društva i najmlađi putnici i s tim u vezi kvalitet i bezbednost su ispred svega.

 

Ukratko, kada je u pitanju putovanje sa školama i vrtićima, sigurnost je naša najviša prioriteta. Naši hoteli imaju dugogodišnje iskustvo u radu sa decom, grupe dece se ne mešaju sa individualnim gostima, hoteli su na bezbednim lokacijama, sadržaji su prilagođeni deci, prevoznici imaju proveren vozni park, a lekari su uvek prisutni u svim objektima. Vaše dete će biti u sigurnim rukama tokom celog putovanja.

 

Za više informacija ili da rezervišete putovanje sa nama, kontaktirajte nas danas. Vaše dete zaslužuje samo najbolje iskustvo koje uključuje i bezbednost na prvom mestu!

 

Mi radimo dugo ovaj posao i radimo ga kvalitetno.

A&L tours Orašac

Vaša pitanja - naši odgovori

Za dobru Organizaciju važno je znati..

Organizacija i vođenje grupa dece je zahtevan i jako odgovoran posao, naš posao je pored organizacije putovanja da odgovorimo i na sva Vaša pitanja, kako bismo Vam pomogli da se što kvalitetnije spremite za putovanja.

Destinacija je puno, ali malo objekata koji rade isključivo sa decom, i zato treba povesti računa o sledećem.

– Da na toj destinaciji ima objekat koji prima isključivo grupe dece i ima iskustva sa tim

– Da je taj objekat na bezbednom mestu, sklonjen od većih saobraćajnica, po mogućstvu ograđen, jer ovo je najbitniji kriterijum i polazna tačka za svaki dobar odabir

– Da oslušnete potrebe i želje roditelja ali da im ne dozvolite da biraju u smislu, imate 3 destinacije pa odlučite jer je, verujte, do teže i njima a posebno Vama, već da odaberete sa svojim kolegama i onda izađete sa konktetnim predlogom pred roditelje

Iskustva su različita. Vrtići koji rade sa nama godinama počeli su sa prolećem/letom a sada putuju i do dva čak tri puta godišnje. Imamo vrtiće koji idu i jesenje i zimske i prolećne programe. To se ustalilo kao lepa praksa.

Dakle, ako tek krećete, odaberite prvo godišnje doba kada biste putovali. Zatim, razmislite da li želite bliže destinacije na do dva sata od Vašeg mesta ili i dalje do 4-5 sati puta.

Kada se odlučite gde biste putovali, pogledajte destinacije u blizini ili dalje ako je to Vaš izbor.

Takođe, imajte u vidu i prirodno okruženje, kulturne spomenike, sadržaj šta deca mogu videti i upoznati na tom putovanju. Zamislite šta biste voleli, i pro Google-ajte ili pozovite sa idejama, dilemama, da popričamo,, nađemo najbolju opciju.

 

– Kao što smo rekli, BEZBEDNOST ispred svega.

Izbegavajte objekte koji se nalaze uz put ili veće saobraćajnice, tražite ograđene objekte, jer u ponudi je puno objekata koji se nalaze na rizičnim mestima. Na žalost u Srbiji još ne postoji jasna kategorizacija koji objekti ispunjavaju uslove za smeštaj dece. A deca su najosetljivija kategorija putnika, posebno deca koja putuju sa svojim predškoslskim ustanovama i vaspitačima. Vaspitač vodi brigu o 7 dece, često i više,ne o samo jednom i zato je jako bitno da smeštajni objekat bude potpuno bezbedan.

– Birajte objekte koji rade isključivo dečiji i školski turizam.

ZAŠTO? Dešava se često da mnogi objekti rade i sa individualnim gostima i sa decom. Ove dve kategorije je teško spajati. Individualni gosti na odmoru imaju svoje rutine, tu su da se opuste, često je to opuštanje i uz alkohol, muziku i to je jednostavno teško izvodljivo. Deca imaju svoj ritam, i aktivnosti i spavanja i samim tim i deca su opuštenija kada su okružena vršnjacima, a posebno vaspitači. Čak, i različite uzraste je bolje izbeći. Spojiti vrtićku grupu od 3 godine sa osnovnica od 11 godina je izvodljivo, ali ako je moguće bolje je izbeći. Zato obratite pažnju i na to.

– Sledeće jako bitno je hrana i smeštaj u objektu. Uvek tražite predlog jelovnika uz ponudu. Raspitajte se detaljno o smeštaju,, broju ležaja u objektima. Poslednjih godina, već deceniju unazad standardna odmarališta sa večim brojem kreveta sve češće zamenjuju kvalitetni pa i noviji objekti na tržištu koji se izdvajaju svojim kvalitetom, u smislu da su sve ćešće sa bazenima, sportskim terenima, noviji objekti, klase 3* pa čak i 4* koji menjaju svoje namene i rade sa organizovanim grupama dece.

Takvi objekti nisu namenski građeni kao odmarališta sa višekrevetnim sobama i imaju uglavnom 1/2, 1/3 sobe sa kupatilima, ALI prilagodili su svoje poslovanje jer su zatvorenog tipa isključivo za grupe dece, i grupe vrtićke sve češće se odlučuju za ovakve objekte zbog kvaliteta smeštaja i hrane, a idu na to da drže otvorena vrata od soba, smeštaju se sobu pored sobe pa vaspitač umesto 1 sobe sa 8 kreveta uzima dve sobe ili tri za svoju grupu.

Takvi objekti su poput našeg u Orašcu, kompleks Vile Aleksandar, Hotel Oplenac koji je prelep, Hotel Park u Ivanjici i slično.

Objekti moji mogu primiti po 6-8 u sobi su Budimlija Resort na Gučevu, Hotel Srebrna Lisica na Kopoaniku i Odmaralište Sunčani Breg na Zlatiboru.

Predlog je da UVEK posetite objekat pre nego se odlučite za ponudu. Mi Vas pozivamo da najavite Vašu posetu gde god želite u objektima koje mi radimo.

 
 

– Poslednjih godina su se osnovala mnoga udruženja koja se bave rekreacijom dece. Takođe su se koncipirali i razni programi za decu. Jako je velika razlika da li želite standardnu rekreaciju : sportske igre, zabavni programi, edukativme radionice i sl ili želite tematske kampove : O2 kamp sa rekvizitima ( lopte, kvadovi, streličarstvo, podizanje šatora, motorne sanke, zip line, adrenalinski sadržaji i rekviziti i sl ) ili pak Montesori kamp koji je baziran na edukaciji dece po Montesori metodama.

Cene utiču na krajnju cenu čitavog paketa.

Razlika je u sadržajima i opremljenosti rekreatora ali i u cenama ovih programa. Svaki objekat možete kombinovati sa sadržajima koje žellite.

Mi imamo Ugovore sa mnogim udruženjima i u saradnji sa njima realizujemo ove kampove.

Lekari koji prate grupe dece su takođe ključna stvar po pitanju bezbednosti. Oni su opremljeni osnovnim priborom za prvu pomoć, lekovima, i pristuni su 24h u objektu i dostupni grupama a takođe prate grupe dece u svakoj šetnji i aktivnostima.

Naš imperativ je da angažujemo lekare sa kojima duže sarađujemo ili često prihvatimo lekare ukoliko vrtić ima nekog svog za preporuku koga bi voleo da povede.

Zahtev za Beograd možete uputiti emailom, nakon čega že saobraćajna policija potvrditi prijem.

Email za najavu polaska je : usppubgd@mup.gov.rs

Opet, bezbednost. Naravno,, bezbednost na putu je isto ključna, složićete se.

S tim u vezi, uvek je preporuka odabrati prevoznike koji imaju kvalitetne turističke autobuse, a druga jako bitna stvar je velik vozni park. Zašto ovo ispitičemo?

Iako su vozila novija i klalitetna a često se desi da imamo i vozila stara godinu dana, može da se desi kvar, elektronika ili neki problem na putu, to je prosto moguće i sa ličnim automobilom. Velik vozni park znači jer garantuje da će vozilo biti u rekordnom roku zamenjeno.

Dalje, veliki prevoznici posebno oni koji imaju iskustva u prevozu dece ispunjavaju baš sve obaveze oko tehničke ispunjenosti vozila i bez problema prolaze pregled policije na polasku.

Napominjemo da Predškolska ustanova uvek treba da pozove policiju na pregled vozila pred polazak, a našim saradnicima mi kao agencija to obezbeđujemo.

Često se saradnici pitaju da li su vozila do 5 godina starosti?

Situalcija u Srbiji je takva da retko koja prevoznička firma ima toliko mlad vozni park. Najčešće prevoznici koji i imaju retko voze decu, jer su takva vozila angažovana na duim relacijama u inostranstvu. ALI, imaju kvalitetan vozni park, udobna i odlična vozila, tusrističke autobuse visoke klase.

Naši saradnici su najčešće Lui Travel i Fudex za Beograd, Feniks Giz za Novi Sad, Mat trade za Zrenjanin itd. Dugogodišnju saradnju imamo sa njima, i ni jedan problem iza nas. Stoga su ove firme naš izbor.

Po zakonu u turizmu pravno lice, bilo da je udruženje, preduzeće, KUD, predškolska ustanova mogu organizovati aktivnost ili aražman koji ima samo jednu uslugu. Dakle , recimo prevoz dece samo, ili uslugu ulaznice za pozorište i bioskop. Sve preko toga, dve i više usluga se po Zakonu o turizmu tretira kao Turistički aranžman. Turistički aranžman mogu da rade samo registrovane turističke agencije sa Licencom Organizatora putovanja.

Jako je bitno voditi računa o ovome. Jer ukoliko predškolska, sportski klub, KUD i slično sami organizuju svoje putovanje, u slučaju problema, kontrole i slično rizikuju kazne. Odgovornost je velika i iz tog razloga moramo Vam obratiti pažnju na to.

Takođe, kada birate turističku agenciju,krenite od toga da je agencija koja ima iskustvo u dečijem i omladinskom turizmu. To jednostavno možete pretražiti na Googlu, pogledati sajtove agencija, videti čime se bave.

Za Vašu potpunu sigurnost, preporuka je da birate agencije koje se ISKLJUČIVO bave dečijim turizmom. Tako ćete biti sigurni da ste odabrali firmu koja razume Vaše potrebe i ima iskustvo sa realizacijom.

Bitno je i proveriti da li agencija ima Licencu Organizatora putovanja što možete uočiti na website-u firme ili zatražiti da Vam pošalju emailom. Dokument izgleda ovako :

Još jedan važan savet , odaberite firme koje ili imaju sopstvene smeštajne objekte za dečiji turizam ili agencije koje imaju zakupe u objektima, i određenim periodima. ZAŠTO JE OVO BITNO?

Na ovaj način ćete biti sigurni da agencija sa kojom sarađujete ima kontrolu nad kvalitetom usluge koju nudi, kontrolu u objektu a takođe i dovoljan broj mesta u terminu koji Vi želite.

Takođe, savesni Organizator putovanja Vam 7 dana pred put dostavlja Plan puta sa svim bitnim elementima : Rasporedu po sobama, Jelovnik, informacije o objektu potrebne za roditeljski sastanak, Potake o prevozniku i sve što je potrebno za Vas kao vođu grupe i roditelje.

Nadam se sa smo Vam ovim pomogli, a ukoliko Vas zanima dalja procedura oko dobijanja ponude, prolazak kroz period prezentovanja roditeljima, dizajnirane prezentacije , anketiranja, ugovaranja i sama realizacija – Tu smo za Vas !

Šunjalice rekreacija
i animacija dece

Udruženje animatora i rekreatora Šunjalice iz Valjeva okuplja sjajnu ekipu mladih ljudi, profesora fizičke kulture ili sportista koji imaju iskustvo u radu sa decom uzrasta od 2 do 12 godina.

Rekreator i animator

Vladimir
Pantić

Rekreator i animator

Anđelka Pavlović

Rekreator i animator

Katarina Filipović

Rekreator i animator

Milorad Jeremić

Rekreator i animator

Matija
Ivanović

Rekreator i animator

Luka Stojaković

Vaša pitanja - naši odgovori

Korisne informacije

Organizacija i vođenje grupa dece je zahtevan i jako odgovoran posao, naš posao je pored organizacije putovanja da odgovorimo i na sva Vaša pitanja, kako bismo Vam pomogli da se što kvalitetnije spremite za putovanja.

U skoro svim objektima grupe dece su same i nema mešanja sa individualnim gostima. U hotelima poput htl Park ili htl Oplenac može se desiti da borave i individualni gosti što je retko, jer uglavnom mi punimo gotovo ceo kapacitet, ali tada se odvajaju na druge etaže. 

Osnovna škola ili predškolska ustanova su u obavezi da pozovu saobraćajnu policiju na pregled autobusa. To mogu uraditi putem email-a, nije neophodno da nose zahtev lično.

U praksi se pokazalo kao najbolje da deca do dolasku počnu užinom oko 15h što najčešće bude topla čorba ili kifle sa sirom, jer prvog dana deca kreću sa sendvičima od kuće i od momenta kad stignu do užine nisu gladna. Poslednjeg dana su smene uvek oko podne, pa toga dana deca imaju i doručak i ručak kako ne bi gladni išli na put nazad. Ručak obično bude oko 12h jer autobusi kreću oko 13h dok malo odmore posle ručka.

Na zahtev škole ili predškolske ovo se može promeniti u dogovoru sa nama.

Naravno. Uvek obaveštavamo grupe da ukoliko postoji poseban režim ishrane da nam se dostavi takva informacija.

Sve češće je dece koji su vegetarijanci, sa veganskom ishranom, ili imaju hronične bolesti, ili iz nekog razloga ne jedu nešto što je u planu ishrane.

Tada komuniciramo sa objektom kako bi se ishrana prilagodila. Važno je napomenuti da objekti uglavnom imaju domaću hranu i standardne namirnice, pa stoga nisu u mogućnosti da odgovore na jako specifične zahteve , pa ukoliko postoji retka vrsta namirnica, to obično roditelji spakuju a kuhinja u svakom objektu namirnice spremi u skladu sa uputstvima.

Lekar je prisutan 24h u objektu sa svakom grupom dece. Opremljen je uvek osnovnim lekovima.

Takođe ima pribor za prvu pomoć da može da odreaguje odmah na povredu ili simptom bolesti. Ukoliko postoji potreba da se dete povede u Dom zdravlja ili bolnicu svaki objekat ima automobil na raspolaganju i tada se dete uz prisustvo učitelja ili vaspitača kao i lekara vozi do najbližeg Doma zdravlja ili bolnice.

Naša praksa je da 5 do7 dana pred put dajemo detaljan plan putovanja. U njemu se nalazi sledeće :

– podaci o prevozniku ( naziv, adresa, matični broj, broj mesta u autobusu) , sve potrebno za najavu pregleda saobraćajnoj policiji

– dostavlja se plan ishrane kao i shema smeštaja

– navodi se da li je voda u objektu za piće, koji su termini korišćenja bazena, preporuke šta poneti, i sve potrebo od informacija

-navodi se i vreme postavljanja autobusa sa tačnom adresom kao i informacije vezane za prvu i poslednju uslugu, kada se ulazi u sobe prvog dana i napuštaju sobe poslednjeg dana i vreme povratka grupe

Sa našim grupama rade rekreatori zaduženi za program aktivnosti podeljen na jutarnji, popodnevni i večernji. Praksa je da sam grupom do 50 dece radi jedan rekreator, izuzetak je kada su u pitanju različite škole ili vrtići onda može ići do 20 dece jedan rekreator.

Sedam do 10 dana pred put šaljemo svim našim školama i predškolskim ustanovama Plan puta koji sadrži sve potrebne informacije za roditeljske sastanke. Dajemo primer šta sve od informacija sadrži plan puta :

 

  • Podaci o prevozniku sa matičnim brojem
  • Podaci o autobusu ( broj mesta)
  • Vreme i mesto postavljanja autobusa
  • Obaveštenje za saobraćajnu policiju
  • Vreme i mesto pregleda i polaska autobusa
  • Planirano vreme dolaska u objekat
  • Prva usluga
  • Jelovnik za sve vreme boravka
  • Vreme ulaska u sobe i shema smeštaja sa brojevima soba
  • Vreme napuštanja soba poslednjeg dana
  • Podatke o planu aktivnosti koji rade rekreatori
  • Podatke o rekreatorima
  • Podatke o lekaru, lekovima i opremljenosti
  • Informacije o smeštajnom objektu (  da li je voda za piće, da li su obezbeđeni peškiri, šta je potrebno spakovati, vreme obroka… )
  • Vreme povratka grupe
  • Zahtevamo dopis o alergijama, specijalnom režimu ishrane i slično kako bismo prilagodili jelovnik deci sa posebnim potrebama
  • Itd…

Jednom rečju sve potrebno od informacija i nama kao Organizatoru, i prevoznicima i objektu i naravno putnicima, roditeljima.

Najbolje vreme za rezervaciju je od minimum 3 meseca pred put a idealno do 6 meseci. Zašto? termini posebno s proleća se jako brzo popunjavaju i često smo u prilici da moramo odbiti upit jer nema mesta a drugi još bitniji razlog su mesečne rate. Ako rezervišete Vaš termin s jeseni za proleće to Vam daje mogućnost plaćanja na bar 6 mesečnih rata što roditeljima mnogo olakšava.

Naša praksa je da radimo sa prevoznicima koji imaju kvalitetan i velik vozni park a koji imaju praksu da voze školsku decu.

Velik vozni park nam omogućava da ukoliko se desi nešto nepredviđeno sa vozilom prevoznik može i ima da pošalje drugo vozilo na lokaciju a kvalitetan prevoz nam garantuje bezbednost na putu.

U Beogradu najviše sarađujemo sa LUI travel firmom, Fudexom, u Novom Sadu sa Feniks Giz prevoznikom, Mat Trade Zrenjanin itd..

Korišćenje bazena u svim objektima koji ih imaju je uvek uključeno u program tj uvek na raspolaganju grupi. Organizovano je tako da je u posebnim terminima najčešće 60 min dnevno, nekada i 2x 60 min kada su grupe dece same. 

Bazeni su uglavnom rekreativne dubine i obavezno je da deca idu u pratnji svojih učitelja ili vaspitača i naših rekreatora radi potpune bezbednosti.

Otvoreni bazeni su sezonski, i zavisno od objekta počinju sa radom oko polovine juna.

Vila Aleksandar Orašac ima praksu da otvara bazene oko 10 juna, Budimlija Resort oko 20 juna.

Ostali objekti imaju zatvorene bazene koji su u funkciji tokom cele godine.

Plan ishrane možete dobiti i uz samu ponudu ukoliko želite a uz plan puta 7-10 dana pred put je on obavezan i sastavni deo pripreme za put.

Postoji mogućnost da se za celu grupu promeni neki od obroka ali je neophodno da se sve usaglasi pre odlaska grupe. Na licu mesta korekcije nisu moguće jer svi hoteli prave plan trebovanja ishrane prema jelovniku koji je usaglašen.

Naravno. O ovome se uvek vodi računa. Kada su školska deca u pitanju učitelji su na istoj etaži a za pred školce se uvek radi smeštaj tako da vaspitači dele sobu sa decom koju povedu.

Ni jedan objekat ne daje popust na decu blizance ili decu iz iste porodice. To se uvek kalkuliše kao trošak čitave grupe i na osnovu toga koliko ima dece formira se konačna cena. S tim u vezi mi programe koji podrazumevaju popuste radimo ukoliko postoji jasan zahtev škole ili vrtića za tim. 

Dakle, ukoliko Vam je potreban popust i on je praksa kod Vas molim da zatražite takvu ponudu.

Kada su škole u pitanju jedan učitelj vodi svu prijavljenu decu iz svog odeljenja. Kod vrtićke dece, pošto se sobe dele i vaspitač spava zajedno sa decom praksa je da gratis ide na 7 plative dece. Svaki gratis ispod ovoga podiže cenu aranžmana.

Sarađujemo sa Udruženjem animatora Šunjalice iz Valjeva, Activity centrom iz Beograda, O2 udruženjem rekreatora, tako da možemo pokriti sve potrebe grupa koje imamo.

Imamo dugodišnje lepo iskustvo sa ovim udruženjima a rekreatori su uglavnom prof fizičke kulture sa iskustvomu radu sa decom na rekreativnim nastavama.

Na žalost ne. Velike su potrebe za lekarima na ovim  putovanjima i ne postoji dovoljan broj lekara pedijatara koji putuju na ovakve programe. Lekari su od Opšte prakse do specijalista, ili su mladi lekari, ili ljudi koji rade u zdravstvenim centrima a svoje slobodno vreme koriste na ovim putovanjima ili su lekari u penziji. Kako god vrlo savesno rade svoj posao.

U sobe se prvog dana ulazi od 12h do 14h zavisno od objekta i udaljenosti gde se on nalazi, a poslednjeg dana je napuštanje soba u 8h kako bi se spremile na vreme za sledeću smenu. 

Za to vreme rekreatori rade svoj program sa decom a postoje posebne prostorije gde se stvari ostavljaju do dolaska autobusa.

Vrlo retko, a gotovo nikada. Različiti uzrasti nisu za mešanje zbog programa rada koji je drugačiji za vrtiće a drugačiji za osnovce. Kada se i desi da se grupe sreću u nekim objektima, to su obično veliki objekti gde je moguće da budu odvojeni i u smeštaju i na dnevnim i večernjim aktivnostima.

Niste u obavezi da ih dostavljate objektu, niti lekaru koji je sa vama, ali je poželjno ih ponesete popunjene sa sobom, kako bi imali sve potrebne informacije o zdravstvenom stanju svakog deteta.

Pregled saobraćajnoj policiji u Beogradu ne mora više da se predaje lično na šalteru u Ljermontovoj ulici. 

Dovoljno je uputiti email sa popunjenim obrascem i overen pečatom ustanove i policija će potvrditi prijem.

Naš plan puta uvek sadrži sve potrebne informacije za najavu policiji : Vreme i mesto postavljanja, Podatke o prevozniku ( adresa, PIB, Matični broj, broj mesta u vozilu), Podatke o agenciji organizatoru takođe. Vreme i mesto povratka.

U narednom delu možete videti primer kako popuniti zahtev a takođe smo i ostavili mogućnost da obrazac preuzmete.

Klikom na dugme ispod možete skinuti Obrazac zahteva za pregled autobusa za Organizovane polaske dece .

Zahtev za Beograd možete uputiti emailom, nakon čega že saobraćajna policija potvrditi prijem.

Email za najavu polaska je : usppubgd@mup.gov.rs

Naši partneri

Na Google recenzijama smo 5,00 nekakoili kako bi školarci rekli ” skroz smo odlični”. Naša misija jesu zadovoljni saradnici i naši najmlađi gosti a najveći uspeh je kada nam se grupe vraćaju i kada nakon dugo godina saradnja preraste u prijateljstvo sa potpunim poverenjem.

Takođe odlične ocene od naših saradnika iz hotela sa kojima sarađujemo i turističkih agencija takođe su nam pokazatelj da radimo dobar posao.

Ovom prilikom zahvaljujemo se svim našim saradnicima, divnim ljudima koji su veliki deo naše firme i naše kuće, na  sjajnim godinama saradnje koje su za nam a i pred nama.

Hvala Vam ! 

Tim A&L tours doo Orašac

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *