English kids camp
Oplenac

English kids camp i učenje kroz igru

Najlakše je i najlepše učiti kroz igru i zabavu, i u društvu. Kada dete sa putovanja donese nova znanja, a ujedno se igra, druži i zabavi, onda je to dragoceno provedeno vreme.

U našoj ponudi je sve veći broj edukativnih kampova za decu vrtićkog uzrasta, a English kids camp je jedan od novih .

U saradnji sa Kids Learning System edukativnim centrom napravili smo novi program za isključivo vrtićke grupe dece. 

Na radionicama koje se održavaju dva puta dnevno u trajanju od 30 minuta, fokus je na aktivnom slušanju engleskog jezika, a za cilj ove radionice prvenstveno imaju sticanje veštine konverzacije na stranom jeziku.

Teme koje se obrađuju jesu teme koje imaju široku primenu u životu, a rezultat završenog kursa bi bio da deca mogu da uspostave jednostavniju konverzaciju, odnosno sporazumevanje u opštim životnim okolnostima kao što su upoznavanje, predstavljanje sebe i članova porodice, odlazak na odmor, odlazak  u prodavnicu, restoran, zatim praćenje jednostavnijeg animiranog filma na engleskom jeziku itd.

Kids Learning System predavači, koji realizuju program, su profesori sa višegodišnjim iskustvom u radu sa decom i već dugi niz godina uspešno sprovode obraćajući se deci isključivo na engleskom jeziku, što doprinosi bržem i neposrednijem usvajanju jezika.

Gde se održava kamp?

Kamp se odražava na Oplencu, prelepom istorijskom mestu u Topoli u podnožju Zadužbinskog kompleksa Karađorđevića. 

Smešten u bezbednom okruženju , opasan šumama hrasta i lipe , daleko od saobraćajnica.

U sklopuhotela nalaze se :

  • Sportski tereni
  • Zarvoreni bazen
  • Smeštajni objekat kategorije ** sa udobnim renoviranim sobama
  • Učionice i prostor za zabavu sa audio video opremom
  • Predivna terasa pod lipama
 
Nedaleko od hotela je Zadužbinski kompleks Dinastije Karađorđević sa interesantnim istorijskim sadržajima, kao i prelepi tereni za šetnje kroz šumu.

Aktivnosti na kampu

PRVI DAN

FOOD AND DRINKS: pancake, sandwich, pizza, fries, hamburger, spaghetti, cake, yoghurt, cookies, ice cream, bread, chocolate, vegetables, fruits, milk, juice, tea, coffee, smoothie

glagol: to eat

kratka konverzacija: What is your favourite food? My favourite food is; What do you like to eat? I like to eat; Do you like…? I like/ I don’t like

pesma: Do you like broccoli?

grupne igre: In a restaurant, Silly banana, Frog jumps

 

Na prvom času deca se upoznaju sa osnovnim terminima i frazama vezanim za određenu temu. Fond od oko 20-tak novih reči biva uvežbavan kroz pesmice i igre u grupi u kojima je zastupljeno povezivanje naučenog sa slikom, zatim poređenje, povezivanje i utvrđivanje naučenog. Kao završni deo časa, planirano je odgovaranje na jednostavna pitanja vezano za obrađenu temu, što ujedno predstavlja i pripremu za naredni čas tog dana.

 

Na drugom času uspostavlja se jednostavna konverzacija između drugara. U zavisnosti od teme i sastava grupe, ona može biti u paru ili u grupi, tako da su u jedan razgovor uključeni svi. Ovaj aspekt biva obično propraćen i nekim zadatkom iz oblasti motorike – da uz odgovor ispune i neki od zadataka (Frog jumps)

Utvrđivanje pesmice uz pokret, sa ciljem da se što veći broj reči usvoji.

 

DRUGI DAN

FARM ANIMALS: cow, dog, cat, chicken, chick, duck, horse, pig, sheep, goat, turkey, donkey, rabbit, mouse

pesma: Animals on the farm

igre: Hit the target; Onomatopoeia; The last man standing

rečenice: My favourite farm animal is; This is or this is not a farm animal. Do you have a farm animals?

priča: The gingerbread man

 

Na prvom času je predviđeno obnavljanje vokabulara vezanog za temu koja je obrađivana na prethodna dva časa kao i uvođenje nove teme. Zatim se uči nova pesma i obnavljaju se prethodno naučene sa akcentom na što tačnijem izgovoru reči. Sa obogaćenim rečnikom na zadatu temu, u igri, deca dobijaju svoje uloge i učestvuju u konverzaciji, postavljaju jedni drugima pitanja i odgovaraju na njih.

 

U poslepodnevnim časovima, deca razvijaju veštinu slušanja priče – story telling. Predavač čita priču a zatim postavlja pitanja na koja deca odgovaraju. Predavač i deca zajedno učestvuju u prepričavanju priče na engleskom jeziku na takav način da deca završavaju ili dopunjuju rečenicu predavača. Ova veština je izrazito zastupljena u radu Kids Learning System-a, jer ima višestruku korist – slušanje izgovora, rečenične konstrukcije, razvoj pažnje i koncentracije kao i razvoj veštine prepričavanja i korištenja stečenog znanja.

 

TREĆI DAN

FRUITS: apple, banana, orange, peach, strawberry, kiwi, lemon, grapes, pear, raspberry, cherry, watermelon, fig, blueberry

konverzacija: Are you hungry? What is your favourite fruit? My favourite fruit is; What do you like to eat? I like to eat; Do you like…? I like/ I don’t like; eg. I like to eat apple, but I don’t like to eat grapes.

termini: tasty and delicious food

pesma: Apples and bananas

grupne igre: Grocery market; Making a fruit salad; Read my lips, Musical chairs

zagonetke

 

Obnavljajući naučeno, trećeg dana se uvodi nova tema koja se često nadovezuje na prethodnu. Takav princip omogućava da se novo gradivo nadovezuje na staro, a obnavljanje se vrši neposrednije. Učenje novih reči, fraza i izraza vezanih za novu temu opredeljeno je za ovaj čas, a interaktivne igre i pesmice su sastavni deo metodološkog pristupa usvajanja novog gradiva.

 

Čas u poslepodnevnim terminima zasniva se na odgonetanju zagonetki, koje su prilagođene nivou znanja i uzrastu, kao i učenje nove pesme.

 

ČETVRTI DAN

VEGETABLES: potato, cucumber, onion, broccoli, tomato, garlic, corn, carrot, pepper, beans

pesma: Vegetable songs

igre: Grocery market, Making a dinner, What’s missing?

recitacija: Rhyme on vegetables

priča: My favourite food

 

Fokus je na utvrđivanju i obogaćivanju rečnika. Igraju se nove interaktivne igre u kojima deca mogu da ispolje naučeno i utvrde novo gradivo. Uči se kraća recitacija, a obnavljaju naučene pesme i uči nova.

 

U drugom delu dana, predviđeno je slušanje priče. Sa već postojećim znanjem i iskustvom u veštini slušanja priče, deca već jednostavnije ulaze u dijalog postavljajući i sama pitanja vezana za priču.

 

PETI DAN

Obnavljanje, dan za igru

 

Nakon četiri dana učenja novog gradiva i savladavanja raznih veština, petog dana se obnavlja sve što je rađeno u toku radne nedelje – sve reči, fraze, pesmice, recitacije, a kroz nove dinamične igre  da bi se zadržalo interesovanje dece. Kratak film ili priča su elementi kojima završavamo jedan manji ciklus od 5 radnih dana.

 

 

je Obrazovni centar za edukaciju dece i mladih, lider u Beogradu u obrazovanju dece najmlađeg uzrasta od 1 do 7 godine. KLS je nastao nakon dugogodišnjeg rada i iskustva kao posebna grana Centra za muzičku produkciju, edukaciju i izdavaštvo Balkan Culture Heritage koji je osnovala Bojana Nikolić Petričković, etnomuzikolog i vokalni pedagog 2010. godine. KLS realizuje svoje programe na preko 60 lokacija u Beogradu. Kroz saradnju sa velikim brojem privatnih i državnih vrtića KLS godišnje edukuje oko 4000 dece i mladih.

Rani razvoj dece zauzima sve više intersovanja u svetskim naučnim krugovima. Dokazano je da je obrazovanje dece do sedme godine izuzetno važno i da ima dalekosežne posledice na kompletno sticanje kompetencija tokom čitavog školskog perioda. Nakon dugogodišnjeg rada sa najmlađima uvideli smo koliko rad sa njima može biti unapređen. Naše radionice su interaktivne, dinamične i višestruko aktiviraju dete kroz pokret, ritam, muziku, koncentraciju, kreativnost gde višestruko podstičemo dete na psiho-fizičku aktivnost i maksimalan razvoj detetovih potencijala. Aktivnosti se smenjuju na 5-6 minuta kako bi se konstantno držala pažnja dece. Znanje se stiče kroz igru i pokret koji je najvažniji za razvoj mozga dece u najranijem uzrastu. Predavači su posebno edukovani za rad sa decom najmlađeg uzrasta i poseduju dugogodišnje radno iskustvo.

• Prepodnevne aktivnosti:


– jutarnje vežbe gimnastike,
– elementarne grupne igre,
– edukativne šetnje, zanimljivosti, kulturno- istorijski sadržaji


Poslepodnevne  aktivnosti

– kreativne radionice,
– sportske igre
-štafetne igre
-poligoni spretnosti,
– slobodne aktivnosti


Večernje aktivnosti


– plesne aktivnosti
– muzičke igre
– štafetne muzičke igre,
– veče izložbi radova
– “kampovanje”
– veče bajki
– maskenbal
– modna revija
– veče frizura
– stiker žurka
– pižama žurka
– dodela diploma, žurka

Sportski tereni

Sportske aktivnosti su jako važne za razvoj svakog deteta.  Pa naša jutra počinju sportom.

U sklopu hotela posedujemo sportske terene za rukomet,  košarkaške terene…

 

  •  

Smeštaj u hotelu

Građen kao zadužbinski dom, današnji hotel Oplenac predstavlja izuzetno mesto za odmor. Hotel odiše istorijom i tradicijom, a opet je dovoljno savremen da zadovolji prohteve različitih vrsta gostiju, i mladih i starijih.

Hotel ima dugu tradiciju u radu sa organizovanim grupama dece na nastavi u prirodi, jednodnevnim izletima i sportskim kampovima.

 U sklopu hotela se nalaze:

  • Sportski tereni
  • Zatvoreni bazen
  • Wellness centar 
  • Sauna
  • Parno kupatilo
  • Udobne sobe sa kupatilima
  • Smeštajni objekat kategorije ** 
  • Učionice i prostor za zabavu sa audio video opremom
  • Prelepu terasu pod lipama
 
Grupe dece koje borave u objektu su bezbedne jer je hotel dislociran od saobraćajnice. 
 
Okolinu čine : Karađorđev konak, Topola, Zadužbinski kompleks Oplenac i brojne staze za šetnju kroz šumu.


Upit za ponudu

Čekamo Vas da se družimo, zabavimo i učimo...